top of page
DSC_2022.JPG

VIZE & STRATEGIE INTERSKI ČR

Krátkodobé cíle (1–2 roky)
  • Revize stanov
    -    dílčí úpravy, zajištění souladu
    -    terminologie
    -    navazující směrnice bez zásadních změn

  • Revize hospodaření 
    -    stávající stav – vyhodnocení 
    -    optimalizace
    -    financování 

  • Modernizace komunikace
    -    sdílené dokumenty (dokumenty obecné, práce skupin a komisí)
    -    videokonference OPK/OPS/VV
    -    využití WhatsApp, Skype, popř. jiné komunikační platformy

  • Digitalizace spolku 
    -    datová schránka
    -    datové schránky členů
    -    elektronické podpisy zástupců (pro úřady, volby, důležitá jednání, smlouvy, hlasování, korespondence s potřebou průkazné identifikace)

     

  • Redesign webu
    -    nový web s využitím na mobilních zařízeních 
    -    výběrové řízení na zpracovatele a aktualizaci a administraci 

  • Dokončení tvorby profesních kvalifikací (NSK)

  • Harmonizace základu pro 50hodinové školení v jednotlivých pilířích možnost vytvoření jednotných dílčích specializací (telemark, skialp, freestyle)

  • Aktivní zahraniční spolupráce 
    -    v rámci Interski International
    -    bilaterálně s lyžařsky „příbuznými“ státy – např. Slovensko
    -    vytvoření demo týmu – pro potřeby reprezentace, kongresy, semináře…

  • Kontrolní činnost 
    -    vytvoření sboru inspektorů 

Dlouhodobé cíle (5 let – volební období)
  • Harmonizace vzdělání kvalifikačního standardu uvnitř pilířů, ale i napříč (účelně a smysluplně).

  • Jednotná národní metodika, alespoň v základních bodech (kostra) s možností odchylek, ne však zásadních – v tomto případě příliš liberalizace přináší chaos s negativními aspekty. 

  • Vytvoření společného národního lektorského sboru napříč členskou základnou.

  • Zvýšení prestiže profese, kultivace prostředí, cech (vč. etického kodexu).

  • Pojetí IL i jako promotéra regionu (v alpském prostředí je součást vzdělání s cílem zvýšení zájmu o region a podpora cestovního ruchu).

  • Profesní samospráva / komora – přenos gesce ze státu (úředníků) na odborníky (ti si sami určí vzdělání, kvalifikační systém, podmínky udílení kvalifikaci, kritéria lektorů, prolongace atp.).

  • Vypracování programu benefitů pro členy, např. slevy na materiál, pojištění, zajištění základního právního servisu bezplatně nebo za symbolickou úhradu, pro složitější případy zajištění zastoupení a další služby.

 

  • Společné souhrnné cíle
    -    Interski ČR jako servisní organizace pro své členy
    -    Moderní a reálně funkční spolek 
    -    Vyšší úroveň vzdělání 
    -    Vzájemná spolupráce
    -    Vzájemný respekt
    -    Zvýšení prestiže

 

bottom of page